OBCHOD: TECHNICKÁ PODPORA:
02 / 322 123 11 | store@ardaco.com 02 / 322 123 76 | support@ardaco.com
v prac. dni: 09:00 - 11:00 / 12:00 - 16:00
 
Dátová integrácia verejných registrov

Modul Dátovej Integrácie

Jedným z účelov informatizácie verejného sektora je na základe princípu „jedenkrát a dosť“ odbúranie administratívnej záťaže pre fyzické a právnické osoby a povinnosť pre orgány verejnej moci získavať a používať údaje evidované v informačných systémoch verejnej správy.

Modul Dátovej Integrácie (MDI) je informačný systém, ktorý v reálnom čase prepája rôzne registre verejnej správy a spracováva poskytované údaje v jednom výstupe.

Funkcie

  • Evidovanie požiadaviek na údaje
  • Prehľad evidencie
  • Šablóny pre rôzne životné situácie a potrebné podklady
  • Prehľad stavu dopytov, získaných údajov a potvrdení
  • Kontrola duplicitných dopytov
  • Notifikovanie o zmene stavu dopytov
  • Prispôsobenie vizualizácie / konverzie získaných údajov
  • Možnosť pečatenia získaných údajov
  • Hromadný export

Registre

MDI zabezpečuje nasledovné pripojenie na registre verejného sektora:

  • cez Informačný systém Centrálnej správy referenčných údajov (IS CSRÚ)
    • Register a identifikátor právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci (RPO)
    • Pohľadávky - zoznam dlžníkov v daňovej oblasti (FO, PO)
    • Nedoplatky na sociálnom poistení
    • Nedoplatky na zdravotnom poistení
    • Evidencia nelegálnej práce a nelegálneho zamestnávania
    • Register príjemcov štátnej pomoci a minimálnej pomoci
    • Register úpadcov
    • Informácia o vysporiadaných finančných vzťahoch so štátnym rozpočtom
  • z iných registrov (zatiaľ nezapojených do IS CSRÚ)
    • Register Adries (RA – MV SR)
    • Register Fyzických osôb (RFO – MV SR)
    • Register trestov (RT – GP SR)
    • Elektronický IS Katastra nehnuteľností (ESKN – ÚGKK)

MDI je možné poskytnúť ako

  • automatizované rozhranie pre interné/agendové informačné systémy prostredníctvom web služieb (WS)
  • alebo zjednodušené grafické rozhranie pre používateľov (GUI) pre jednoduché alebo občasné procesy/potreby.

Ďalšie vlastnosti

  • Auditovanie všetkých aktivít používateľov
  • Administrácia dopytov, možnosť opakovania dopytov
  • Možnosť nasadenia v režime vysokej dostupnosti
  • Napojenie na lokálne User repository (LDAP)

Služby

Navyše ponúkame naše skúsenosti a podporu pri procese integrácie na externé IS:

  • prípravu Dohôd o integračnom zámere
  • podklady pre Dohody o poskytovaní informácií
  • konzultácie pre proces integrácie
  • konzultácie pre integráciu infraštruktúry
  • realizáciu Integračných akceptačných testov.

 

Táto webová lokalita používa súbory cookies. Zatvorením tohto oznámenia a/alebo pokračovaním prehliadania tohto webu vyjadrujete súhlas s ich používaním. Viac informácií

Rozumiem