+421 2 322 123 11  info@ardaco.com Pon-Pia: 09:00-11:00 / 13:00-15:00

Našli sme jednoduchší spôsob podpisovania dokumentov

Rýchlo, jednoducho a bezpečne. Takto by sa dala opísať služba mobilného podpisovania dokumentov od QSign™. Ak vaša práca zahŕňa podpisovanie veľkého množstva dokumentov, vieme vám do každodenných povinností priniesť pohodlie a ušetriť peniaze.

Stačí jedna aplikácia

S prechodom od papierových dokumentov k elektronickým prišiel aj záujem o dôveryhodný spôsob ich podpisovania. Na tento účel dlho slúžili čipové karty, ktoré zaručovali, že podpis na elektronickom dokumente skutočne patrí konkrétnej osobe. Tento systém však môže byť vďaka vývoju technológií nahradený kvalifikovaným elektronickým podpisom priamo z aplikácie vo vašom smartfóne.

Už viac nie je nutné nosiť pri sebe čipovú kartu s čítačkou. Pomocou aplikácie QSign™ a autorizačného kódu dokážete v priebehu chvíle overiť svoju identitu. K zabezpečeniu prispieva aj odomykanie aplikácie pomocou biometrie, alebo pokojne môžete využiť PIN kód, ktorý si zvolíte pri nastavovaní aplikácie.

Aplikácia s intuitívnym používateľským rozhraním vám umožní v priebehu chvíle podpísať všetky potrebné dokumenty. Samozrejme, elektronické podpisovanie QSign™ je k dispozícii aj vo forme desktopovej či webovej aplikácie.

Image

QSign™ šetrí váš čas aj peniaze

Elektronické podpisovanie dokumentov priamo cez smartfón poskytuje viac benefitov, než by sa na prvý pohľad mohlo zdať. Len fakt, že ho väčšinou nosíte pri sebe, pomáha k efektívnejšiemu využitiu času. Vďaka QSign™ Mobile môžete vybavovať agendu napríklad v taxíku cestou na stretnutie.

Veľkým prínosom pre vašu advokátsku kanceláriu či exekútorský úrad sú funkcie zamerané na automatizáciu. QSign™ vám vďaka širokej škále nástrojov pomôže so zberom a odosielaním dokumentov, s ktorými sa v týchto zamestnaniach určite stretávate vo veľkom počte.

Okrem času dokáže QSign™ šetriť aj financie. Napríklad ušetríte na nákladoch na tlač dokumentov alebo úradné overovanie podpisov.

Dôveryhodný a plne zabezpečený systém

Pri využívaní služieb QSign™ sa nemusíte obávať o ich korektnosť z hľadiska legislatívy či kybernetickej bezpečnosti. Náš systém kvalifikovaných elektronických podpisov funguje v súlade s nariadením EÚ (eIDAS) o elektronickej identifikácii a zákonom o dôveryhodných službách. Zároveň je v pravidelných intervaloch preverovaný SGS certifikáciou (norma ISO:9001) a získal pečať dôvery EÚ.

Dlhodobé uchovávanie dokumentov

Možno ste sa aj vy stretli s komplikáciami, ktoré sa spájajú s overovaním elektronického podpisu po určitom čase od jeho vykonania. QSign™ používateľom poskytuje službu zameranú na riešenie tohto problému. V archíve je zaručená dlhodobá overiteľnosť vašich kvalifikovaných elektronických podpisov.

V kombinácii s možnosťou pridávania časovej pečiatky do podpisovaných dokumentov je QSign™ inovatívnym a najmä všestranným nástrojom na riešenie administratívnych úloh. Vďaka časovej pečiatke získate presný záznam o uskutočnení podpisu, ale slúži aj ako dôkaz o neporušenosti dokumentu, teda že jeho obsah nebol dodatočne zmenený.

Ako začať s QSign™?

Zaujíma vás, čo všetko treba urobiť, aby ste mohli podpisovať dokumenty cez QSign™? Tu je stručný návod, ako na to:

  1. Zaregistrujte sa pomocou e-mailovej adresy pre získanie prístupu do systému QSign Mobile.
  2. Spárujte vaše zariadenie, cez ktoré plánujete elektronicky podpisovať dokumenty.
  3. Zadajte údaje na vydanie certifikátu potrebného na zriadenie kvalifikovaného podpisu.
  4. Potom už len stačí otvoriť aplikáciu QSign Mobile v smartfóne, prihlásiť sa prostredníctvom vášho účtu a môžete naplno využívať dostupné funkcie.

Ak vás naše služby zaujali, stiahnite si aplikáciu QSign z App Store alebo Google Play.